SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA

Land Rover i Range Rover

Defender - przebudowy i remonty

Land Rover Defender, 110, V8, Spectre

 

Defender Spectre. Tak brzmiało zamówienie. Tyle, że jeszcze lepszy od oryginału.

 

Podstawione auto, z którego ów Spectra miała powstać było w stanie agonalnym, zabetonowane gliną, zniszczone i smutne po prostu.

Postanowiliśmy, że podejdziemy do tego projektu jakbyśmy budowali auto od zera.

Wszystko ma być nowe lub ma wyglądać jak nowe.

Serce tego pojazdu także.

Udało się znaleźć dawcę napędu – Discovery 2 z silnikiem V8 4,0 z automatem, z przebiegiem 88 000 km. Auto pochodziło z Japonii, pracowało w ambasadzie. Defender w Geofizyce. Oba miały swoją historię.

 

Lista modyfikacji, dodatków i tego co zamontowaliśmy do tego auta jest długa.

  • Silnik V8, tuning mechaniczny, tuning elektroniczny, komputer Omex
  • Automatyczna skrzynia biegów, komputer PCS, dwa tryby jazdy
  • Blokady ARB
  • Zawieszenie ProSport
  • Półosie Maxi Drive
  • Klimatyzacja
  • Dodatkowe wyposażenie – elektryczne szyby przód, tył, podgrzewane fotele
  • Klatka zewnętrzna Safety Devices
  • Wyciągarki WARN przód i tył
  • Dwa akumulatory, separator
  • Fotele RECARO
  • Tapicerka skórzana, wygłuszenie wnętrza
  • Radio 2DIN z nawigacją plus konsola środkowa
  • Nadkola BOWLER
  • Progi BOWLER
  • Oświetlenie LED plus dodatkowe lampy LED
  • Kierownica MOMO
  • Sportowy wydech z nierdzewki wyprowadzony z boku

 

 

 

Mimo dużych opon, podniesionego zawieszenia i podniesionego środka ciężkości Spectra prowadzi się świetnie i całkiem precyzyjnie. Dźwięk silnika jest fenomenalny, dzięki specjalnie przygotowanemu wydechowi.

Całość robi gigantyczne wrażenie, tak samo jak wygląda.

To auto jest po prostu wielkie :)