SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA

Land Rover i Range Rover

Defender - przebudowy i remonty

Land Rover Defender 90, 300 tdi, automat

 

 

W przypadku tej 90-tki zmiany były bardzo zaawansowane.

Wizualnie i mechanicznie.

 

Najważniejszą modyfikacją miała być zmiana silnika benzynowego 2,0 na 300 tdi, a do tego z automatem.

Przystosowaliśmy zatem ramę, wszystkie instalacje i dokonaliśmy adaptacji silnika diesla wraz z automatem ZF-a. Napęd dokładnie taki sam jak stosowany w Discovery I.

Oba mosty pojazdu mają 100% blokady KAM, sterowane elektrycznie.

Zawieszenie jest po delikatnych modyfikacjach, podniesione o dwa cale z wykorzystaniem podzespołów Terrafirmy.

 

Samochód ma być używany zgodnie z przeznaczeniem, więc dwuosobowa dziewięćdziesiątka ma teraz pakę pomalowaną Raptorem, a z kabiną pasażerską dzieli ją pałąk bezpieczeństwa.

Część pasażerska jest wytłumiona co zmiejsza niepożądane dźwięki od układu napędowego, wyłożona czarną wykładziną.

Na całości dachu jest czarna podsufitka.

Wnętrze wygląda świetnie.

 

Kolorystyka zewnętrza to styl Heritage, ze srebrno - metalicznymi dodatkami z aluminium oraz zderzakiem pod wyciągarkę i progami Bowlera.

Bez zbędnych gadżetów.

 

Samochód ma niepowtarzalny styl, a jego właściwości terenowe nie mają sobie równych.